неделя, 19 юни 2011 г.

Жените. Познаваме ли ги и как?



Защо реших да пиша за жените ли?
Защото вярвам, че да си жена е благословия (не винаги съм смятала така). Защото жената заслужава да се опознае и да бъде опозната - в нейните тъмни и в нейните светли страни. Защото без жената светът не би бил възможен.
Защото тя е тази, която е по-готова да се развива, усъвършенства, освобождава. Един факт потвърждава това, поне при мен - повечето хора, които се обръщат за терапия, са жени.
Защото първо и аз съм жена, а след това психолого. Това ми дава известно предимство да виждам по-ясно и осъзнато жената "отвътре" - просто защото съм си дала шанса да се опозная и да превърна опита си в знание. Защото се надявам споделеното тук да помогне на тези, които могат и искат да "вземат" за себе си от това знание, по техния път към любовта, щастието, здравето, пълноценния живот.

3 коментара:

Анонимен каза...

направо е страхотна тази книга

Анонимен каза...

Препоръчвам тази книга!!! Тя е и за мъже.

Klarahia каза...

Никога не съм виждал такова чудо през целия си живот, търсих решение да забременея повече от 8 години след брака, опитах всичко възможно, но нищо не се получи, докато не видях онлайн доказателство за това как д-р Фади помогна на много жени да заболеят бременна с нейната мощна магия, написах и обясних ситуацията си, той обеща да ми помогне и ще забременея преди 1 месец, направих всичко, което ми нареди и отидох в болницата за съобщение и лекарят потвърди, че съм на 5 дни бременна, засега родих красивия си син, мъжът ми е щастлив сега и ми дава всичко, което поискам, благодарение на д-р Fady се свържете с него, ако имате нужда от помощ.
* Ако искате да забременеете.
* Ако искаш да си върнеш гаджето.
* Ако искате да спрете аборта.
* Ако искате духовна сила.
* Ако искате да станете известен.
* Ако искате да излекувате някаква болест. Като ХИВ/СПИН
E.T.C.
Имейл: drfady720@Gmail.com
WhatsApp:+2349039422406